FAQ

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou možnosti a cena dopravy?

Možnosti dopravy

Zásilkovna – 59 Kč

  • Nejlevnější možnost dopravy (od 59 Kč)
  • Vyzvednutí Vaší zásilky v síti odběrných míst

Kurýr – doručení na adresu – 99 Kč

  • Nejrychlejší doručení kurýrem na Vámi zadanou adresu v ČR (od 99 Kč)
  • 99,8% zásilek je doručeno do druhého dne
  • Jedná se o službu Zásilkovny, která k doručování zásilek využívá i ostatní dopravce (PPL, DPD, InTime, kurýr Zásilkovny,…) – s ohledem na aktuální vytíženost dopravců, aby doručení zásilky proběhlo co nejrychleji

Česká pošta – 89 Kč + 30 Kč pojištění zásilky

    • Balík do ruky od České pošty (doručení na Vaši adresu, v případě nezastižení uložení zásilky na poště)

Poplatek za platbu dobírkou je 30 Kč

 

Rychlost doručení

Objednávky do 12:00 s platbou rychlým bankovním převodem, kartou nebo na dobírku předáme dopravci zpravidla ve stejný den!

Objednávky vytvořené po 12:00 předáme dopravci zpravidla následující pracovní den.

Doba dodání je orientační a může se lišit! V případě zpoždění prosíme o trpělivost, Vaše zásilky expedujeme nejrychleji s ohledem na naše kapacity. Děkujeme za pochopení.

Zásilky podáváme pouze ve všední dny.

Jaké jsou platební možnosti?
  • PayPal
  • Rychlý bankobní převod – Nejrychlejší platební možnost!
  • Platba kartou
  • Platba na dobírku (poplatek 30 Kč)
  • Převodem na účet
Kdy dostanu své zboží?

Nejrychlejší možnost dopravy

Nejrychlejší možnost dopravy je Kurýr – doručení na adresu. Jedná se o službu Zásilkovny, která k dosažení co nejrychlejšího doručení balíků využívá i další dopravce (PPL, DPD, InTime, Zásilkovna Kurýr). Vždy je zvolen nejméně vytížený dopravce, aby doručení proběhlo co nejrychleji. Tato služba doručuje 99.8% zásilek do druhého dne od jejich převzetí.

 

Kdy předáme zásilku dopravci?

Objednávky do 12:00 s platbou rychlým bankovním převodem, kartou nebo na dobírku předáme dopravci zpravidla ve stejný den!

Objednávky vytvořené po 12:00 předáme dopravci zpravidla následující pracovní den.

 
V případě zpoždění prosíme o trpělivost

Doba dodání je orientační a může se lišit! V případě zpoždění prosíme o trpělivost, Vaše zásilky expedujeme nejrychleji s ohledem na naše kapacity. Děkujeme za pochopení.

 

Zásilky podáváme pouze ve všední dny.

Jaká je záruka na vaše zboží?

Prodloužili jsme záruku! Na všechny lžíce Achilles objednané od 1.1.2018 se vztahuje záruka 7 let. Záruka na dřevěné lžíce na boty Achilles zakoupené před tímto datem je 3 roky.
Záruka se vztahuje na vady způsobené běžným používáním. Odkaz na kompletní reklamační řád najdete v zápatí stránky.

Kam poslat zboží na reklamaci?

Jak zastupovat při reklamaci:

Reklamované zboží zašlete na tuto adresu:
Dřevo voní s.r.o.
Radňovice 19
592 31 Nové Město na Moravě

Do balíku s reklamací přiložte fakturu, kterou jste obdrželi emailem po vytvoření objednávky. Nebo alespoň na balík či na papír uvnitř balíku zřetelně uveďte číslo Vaší objednávky. 

Nejste si jistí zdali se jedná o reklamovatelnou vadu?
Fotografie poškozených produktů spolu s dalšími informacemi zasílejte na email: info@drevovoni.cz
Vaši záležitost posoudíme a zpravidla do druhého pracovního dne od nás emailem obdržíte vyjádření. Při větší vytíženosti se můžeme zpozdit. V takových případech prosíme o trpělivost.